neljapäev, 8. mai 2014

IGOR GRÄZIN (REFORMIERAKOND)

 Ma ei näe ainsatki põhjust selleks, et minu poolt mitte hääletada... noh, pilt pole ilus ja muidu on kah elus jamasid olnud, aga mittte poliitilisi.
Ma võtan valimisi surmtõsiselt, kuna olen kaks korda jäänud teiseks: pärast Toomas Savi ja siis Kristiina järel. Oleks aeg ka võita... Savi kuulus fraas on see, et hõbemedaleid ei võideta, nad on vaid kulla kaotused.

Endast niipalju.

1. Olen õpetanud ja advokaadina praktiseerinud Euroopa äriõigust, tuntumad lood on ajakirjanik Tammeri kaitse Strasbourgis, raha kättesaamine Paldiskile, mille kreeka linnavõim oli välja petnud, Kunda tsemenditehase kaitse konkurentsiseaduse rikkumise asjus ja Kärdla lennukatastroofis kaitsesin pilooti Euroopa õhuõiguse alusel.

2. Kaks aastat olin NSV Liidu rahvasaadik ja Ülemnõukogu liige nii, et Eesti iseseisvus sai Moskvas tunnustatud. Sealt kogemus töötada koos enam kui 80 rahvuse, 7 usundi ja 5 tähestikuga rahvaste esindajatega. Miskit lähedastki pole EV hiljem Venemaalt saanud.

3. 10 aastat töötasin USA s ja Inglismaal professorina, 6 aastat Moskvas teadurina. Räägin vabalt kahte võõrkeelt, nii eesti kui ka inglise.

4. Tean, mis on EL otsustav viga, nimelt riigikapitalism, mis on sama halb kui sotsialism. Vt Eesti Energia hindu ja kvaliteeti. Rohkem polegi vaja. Ja see on kogu Euroopa probleem.


5. Hmm. Mul on palju vastaseid, aga vähe isiklikke vaenlasi, sest poliitine vastasseis ei tähenda vihavaenu. Ülim seadus on Armastus, ütles juba Jeesus. Aamen.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar