reede, 9. mai 2014

EMIL RUTIKU (EESTI ISESEISVUSPARTEI)

Emil Rutiku ühe pisikese Eesti küla külavanem. Olen andnud endale lubaduse. Teen kaasa ühe ringi EU parlamendis. 5 aastat. Rotatsioon on tähtis. Teen seda minu 8 aastase tütre jaoks. See annab mulle selle vastutuse tunde. Ma ei taha, et ta läheks sirgudes eestis ära, ainult selle pärast, et ta ei tunne siin end vajalikuna. Millal siis veel kui mitte nüüd. Olen 50 ja tarkust ja tahet küllaga. Tahan, et Euroopast tulevad meile Eesti eripära arvestavad seadused ja sätted. Et kodanike hääl jõuab sinna kus tehakse otsuseid, mis mõjutavad meie igapäeva toiminguid. Oluliseks pean ka seda, et on palju euroopalike eeskirjade eiramist Eestis. Olen kindlal veendumusel, et valitud peame seal Brüsselis koos toimetama Eesti hüvanguks. Euroopaliku mõtlemist on vaja tuua eestisse ja seda eelkõige inimeseks olemises ja inimese esile seadmises kõikides otsustes. Alati saadaval kõigile, sest olen kõikide kodanike teenistuses. Arukad otusesd annavad võimaluse kestlikule elule. Ja need otsused peavad olema inimese kesksed.

Me oleme teinud otsuse olla EUs. Teeme siis kõik selleks, et see annaks meile ka need euroopalikud hüved. Aga alati arvestame meie riigi eripära. 

Meelis teemad mis mulle korda lähevad.

1. Energeetika. Alustasin kodaniku algatusena www.eestiinimesed.eu  Kuulun tastuvenergia klubisse, toetan igati Lilleküla seltsi tegevust.
2. Põllumajandus.  Eesti peab jääma puhtaks maaks. Kasvatan ise erinevaid kultuure. Toit = Tervis. Ühistud maaelu tulevik. 
3. Tervishoid. Loodustarkus ja uus tehnoloogia peavad käima käsikäes. Teadlikuse tõstmine juba maast madalast.
4. Maavarad. Meie maavarad peavad teenima Eesti inimeste huve. Me saame jälle põlevkivi energeetikas maailma juhtivaks maaks. 
5. IT. Meie potentsiaal on kindlasti suurem. Innovatiivsus olgu toetatud. Lubamatu on intelekti väljavool.
6. Kodaniku ühiskond. Meie inimesed peavad ärkama. Kodaniku julgus, valjuhäälselt välja ütelda probleem ja seista selle lahenduse eest.

Need on eelistatud EU liitlased.

http://www.epp.eu/   Euroopa inimeste partei.

Minu väärtused 
- Austada inimõigusi, kodaniku õigusi
- Võrdsed võimalused kõigile 
- Töö kõigile 
- Austus riigi ja demokraatia vastu
- Õigusriik 
- Julgustada inimesi minna valima ja oma arvamust avaldama
- Olema keskkonda säästev 
- Rahva hääl poliitilises toimingus
- Korruptsiooni vastu 


Me loome väärtusi aga kas need väärtused ikka teenivad meid. 98% rikkusest kuulub 2%-le. Ja 2% rikkusest kuulub 98%-le. Masside omavahelist võitlust ellujäämise nimel selle 2% pärast nood 2% nimetavad "turumajanduseks" või "konkurentsiks". Inimesed peavad ikka ärkama.



Kui meile koguaeg taotakse pähe, et EU põhiväärtused on kaupade, teenuste ja inimeste vaba liikumine, siis ma ütlen see on väga halb, kui inimene pannakse samale tasemele kaupase ja teenustega. Inimese vabadus peab seisnema selles, et ta saab elada oma 
maal inimväärset elu.

Tänan usalduse eest.

Teie

Emil Rutiku

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar